Oszczędzamy czas, redukujemy koszty, zwiększamy Państwa zyski ...

Dziś jest:
21.11.2024
czwartek
Wybierz serwis
Nowe produkty i usługi
Strona główna
Informacje biznesowe
Twoja kariera
Giełda pracy
Giełda ogłoszeń
Zapowiedzi
Targi i wystawy
Hotele w Polsce
Konkursy i pokazy
Restauracje w Polsce
Mistrz poleca - Przepisy
Serwis hotelarski
Filmy Gastronomiczne
HACCP
5555 porad
Alkohole
Forum ekspertów
Forum dyskusyjne
Akademia Gastrony
Katalog produktów
Katalog firm
Prezentujemy obiekty
Stowarzyszenia i organizacje
Wydawnictwa branżowe
Katalog firm
Dodaj firmęnew!
Ostatnio dodane firmy
Urządzenia i sprzęt
Smoker
Kaleta Chłodnictwo Prz...
Testo
Winterhalter Polska
Rational
Robot - Coupe
LabelFresh
iPOS
LSI Software
Chef Mate
Artykuły spożywcze
Pizzola
Robvita
Cukiernia M&K
Debic
BOBOQ POLAND
Heinz Polska
Elmak
Baziółka
Frogut
Belfood
Podział branżowy firm
Urządzenia i sprzęt
Profesjonalne zmywarki
Zmywarki do restauracji
Zmywarki do gastronomii
Sprzęt barmański
Wyposażenie gastronomii
Wyposażenie hoteli
Wyposażenie restauracji
Sprzęt gastronomiczny
Urządzenia gastronomiczne
Meble hotelowe
Piece konwekcyjno – parowe
Chemia do restauracji
Odzież i tekstylia
Chemia do gastronomii
Meble nierdzewne
Meble gastronomiczne
Artykuły spożywcze
Sosy i marynaty do gastronomii
Warzywa mrożone do gastronomii
Makarony dla gastronomii
Kawa dla gastronomii
Artykuły cukiernicze
Artykuły piekarnicze
Przyprawy gastronomiczne
Owoce morza
 Pomoc,  Poczta
Serwis hotelarski
W gastronomii liczy się pierwsze wrażenie


Dziewięć na dziesięć osób nie zarekomenduje hotelu, pubu lub restauracji, jeżeli panuje w nich brud i brakuje „świeżości”. Aż połowa gości nie wróci do miejsca, które podczas pierwszego kontaktu nie wywarło na nich dobrego wrażenia.

Angielska firma konsultingowa Pasiony Group, specjalizująca się w branży gastronomicznej, przeprowadziła na grupie 3 tys. polskich respondentów badania, które udowodniły, że dobre „pierwsze wrażenie” w zakresie czystości lokalu sprawia, iż goście odwiedzają placówkę ponownie, a ona sama może liczyć na szybszy rozwój.

W sytuacji, w której recepcja lokalu wygląda na zadbaną, jednak otaczające ją zapachy nie wzbudzają entuzjazmu, prawie 90 proc. badanych wyraziło poważne obawy co do ogólnej czystości całej placówki. Z drugiej strony, dziewięć na dziesięć osób potwierdziło, że oceniona podczas pierwszego spojrzenia schludna recepcja zwykła wywoływać u nich pozytywne wrażenie.

Mo Mokhtar, dyrektor zarządzający Pasiony Group, powiedział: – Nie ma wątpliwości, że pierwsze wrażenia dotyczące czystości lokalu są istotne dla jego sukcesu. Wyczuwalna w recepcji świeżość przekłada się na opinię gości, że pokoje i inne ogólnodostępne pomieszczenia są czyste i schludne. Hotele, motele, zajazdy i restauracje, które nie troszczą się o jakość pierwszych wrażeń odczuwanych przez gości, mogą nie dostać kolejnej szansy. 

Czystość, to dla polskiej gastronomii bardzo istotna kwestia, jeżeli liczy się na rzesze gości podczas zbliżającego się okresu urlopowego, a później, w czasie Euro 2012. W czasie, kiedy coraz więcej osób spędza wakacje w kraju, hotele i restauracje muszą jeszcze silniej zachęcić gości, że tegoroczny urlop warto spędzić w Polsce. Podobnie, jak i następne, w kolejnych latach. – Lśniące czystością pomieszczenia to jeden z kluczy do sukcesu w tym sektorze. Wpływa na wzrost przychodów i jest motorem wzrostu prowadzonego biznesu. W obliczu bliskiej organizacji Euro 2012, nic nie ma teraz ważniejszego znaczenia – dodaje Mokhtar.
 
Mo Mokhtar - Dyrektor Pasiony Group

Publikowanie, modyfikowanie i kopiowanie zawartości strony lub jej części bez zgody właściciela portalu jest zabronione.



 Wersja do druku         Poleć znajomym

Portal nie ponosi odpowiedzialności za treść i formę opinii wyrażanych przez użytkowników na łamach forum dyskusyjnego Gastrona.pl
Zapoznaj się z regulaminem.


KATALOG FIRM, Ostatnio dodane firmy: Smoker CHEF UNITED PAPSTAR Pizzola Kaleta Chłodnictwo Przemysłowe Testo Winterhalter Polska Rational Robvita Robot - Coupe LabelFresh Cukiernia M&K Debic iPOS LSI Software Chef Mate Grill Kamado BOBOQ POLAND expondo TECNOINOX Heinz Polska Gastromix Matlix Elmak Naczynia Polska CompArt International Baziółka Gros Frogut Alumast
 O Nas |  Kontakt |  Zarejestruj się |  Klub Gastrony |  Bezpłatne konto |  Bezpłatny biuletyn |  Polityka Cookies |  Opinie o nas |  Cennik |  Nasi Klienci
Copyright by Gastrona.pl 2000