Już po raz piąty grono ekspertów skupionych w Radzie Marek programu Superbrands i po raz trzeci - Business Superbrands wyłoniło najsilniejsze marki na polskim rynku. Liczną reprezentację mają wśród nich marki związane z turystyką indywidualną i biznesową.
Według The Superbrands Ltd., globalnej organizacji stworzonej z myślą o promowaniu i nagradzaniu sukcesów marek, Superbrand to marka, która osiągnęła najlepszą reputację w swojej branży. Oferuje konsumentom znaczące emocjonalne lub fizyczne korzyści, które stanowią o jej przewadze nad markami konkurencyjnymi.
W kategorii "Podróże" tytuł i statuetka Superbrand trafiły w ręce przedstawicieli biur Neckerman i TUI, Polskich Linii Lotniczych LOT i Starwood Hotels, właściciela warszawskiego hotelu Sheraton. Dla TUI to już trzeci tytuł z rzędu, przedstawiciele PLL LOT statuetkę odbiorą po raz drugi.
Status Business Superbrand w kategorii "Lotniska" ponownie zyskał warszawski Port Lotniczy im. Fryderyka Chopina, a pierwszą statuetkę w kategorii "Pojazdy użytkowe" odebrali przedstawiciele marki Boeing.
Po raz pierwszy w historii Superbrands uwzględniono także kategorię "Miast i regionów", które najskuteczniej wykorzystują swoje marki do przyciągania inwestycji i turystów. Nagrody w odebrali przedstawiciele Warszawy, Poznania i projektu Mazury Cud Natury. Studia przypadku nagrodzonych marek trafiły do towarzyszącego każdej edycji programu Albumu Superbrands, który na świecie ma opinię "biblii brandingu".
Dotychczas w Polsce odbyło się pięć edycji projektu Superbrands. Jego organizatorem i wyłącznym przedstawicielem The Superbrands Ltd. w Polsce jest agencja New Communications. Partnerami tegorocznej edycji są: Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA, Stratosfera, ThinkTank, Young & Rubicam Brands, BAV Consulting, Dragon Rouge, Ipsos, Heureka i PRoto.pl.
źródło: www.tur-info.pl
Publikowanie, modyfikowanie i kopiowanie zawartości strony lub jej części bez zgody właściciela portalu jest zabronione.