Oszczędzamy czas, redukujemy koszty, zwiększamy Państwa zyski ...

Dziś jest:
04.12.2024
środa
Wybierz serwis
Nowe produkty i usługi
Strona główna
Informacje biznesowe
Twoja kariera
Giełda pracy
Giełda ogłoszeń
Zapowiedzi
Targi i wystawy
Hotele w Polsce
Konkursy i pokazy
Restauracje w Polsce
Mistrz poleca - Przepisy
Serwis hotelarski
Filmy Gastronomiczne
HACCP
5555 porad
Alkohole
Forum ekspertów
Forum dyskusyjne
Akademia Gastrony
Katalog produktów
Katalog firm
Prezentujemy obiekty
Stowarzyszenia i organizacje
Wydawnictwa branżowe
Katalog firm
Dodaj firmęnew!
Ostatnio dodane firmy
Urządzenia i sprzęt
Smoker
Kaleta Chłodnictwo Prz...
Testo
Winterhalter Polska
Robot - Coupe
Rational
LabelFresh
iPOS
LSI Software
Chef Mate
Artykuły spożywcze
Pizzola
Robvita
Debic
Cukiernia M&K
BOBOQ POLAND
Heinz Polska
Elmak
Baziółka
Frogut
Belfood
Podział branżowy firm
Urządzenia i sprzęt
Profesjonalne zmywarki
Zmywarki do restauracji
Zmywarki do gastronomii
Sprzęt barmański
Wyposażenie gastronomii
Wyposażenie hoteli
Wyposażenie restauracji
Sprzęt gastronomiczny
Urządzenia gastronomiczne
Meble hotelowe
Piece konwekcyjno – parowe
Chemia do restauracji
Odzież i tekstylia
Chemia do gastronomii
Meble nierdzewne
Meble gastronomiczne
Artykuły spożywcze
Sosy i marynaty do gastronomii
Warzywa mrożone do gastronomii
Makarony dla gastronomii
Kawa dla gastronomii
Artykuły cukiernicze
Artykuły piekarnicze
Przyprawy gastronomiczne
Owoce morza
 Pomoc,  Poczta
Serwis hotelarski
Konkurs Jakości Usług Polish Prestige Hotels

Ciechocinek, 8 listopada



8 listopada w Hotelu Villa Park w Ciechocinku odbył się finał drugiej edycji Konkursu Jakości Usług Polish Prestige Hotels. Tak, jak w roku 2001 Konkurs przygotowała i realizowała kielecka firma Art Marketing Media Sp. z o.o. W 20 hotelach, zrzeszonych w ramach wspólnego programu marketingowego został przeprowadzony audyt, mający na celu wyłonienie zdobywcy zaszczytnego tytułu Perła Hoteli 2002. W ciągu 4 miesięcy członkowie Komisji lustrowali wszystkie obiekty oceniając zarówno posiadaną bazę, jak również poziom usług świadczonych przez pracowników hotelu. Audyty przeprowadzane były każdorazowo „in cognito”, tak, by uzyskać rzeczywisty obraz hotelu. Przyznanie punktów w poszczególnych kategoriach pozwoliło na sporządzenie ogólnego rankingu, a tym samym wyłonienie zwycięzcy. W tym roku statuetka oraz tytuł zostały przyznane zakopiańskiemu Hotelowi Litwor, zaś kolejne lokaty zdobyte zostały przez Hotel Hanza (Gdańsk) i Green Hotel (Komorniki k/Poznania) – o czym z nieukrywaną przyjemnością poinformował wszystkich uczestników spotkania Prezes Art Marketing Media – Mirosław Kopik.
Po raz kolejny Konkurs Jakości Usług był ważną, choć trudną lekcją dla hoteli Polish Prestige Hotels. Wyłonił spośród nich najlepszych, ale przede wszystkim dał hotelarzom realny obraz poziomu ich usług w porównaniu z pozostałymi uczestnikami Konkursu. Studiując otrzymaną ankietę z punktacją i uwagami dotyczącymi hotelu każdy z dyrektorów otrzymał ogromną dawkę informacji i wskazówek mających na celu polepszenie jakości usług świadczonych przez hotel.

Mirosław Kopik
Art Marketing Media


 Wersja do druku         Poleć znajomym

Portal nie ponosi odpowiedzialności za treść i formę opinii wyrażanych przez użytkowników na łamach forum dyskusyjnego Gastrona.pl
Zapoznaj się z regulaminem.


KATALOG FIRM, Ostatnio dodane firmy: Smoker CHEF UNITED PAPSTAR Pizzola Kaleta Chłodnictwo Przemysłowe Testo Winterhalter Polska Robvita Robot - Coupe Rational LabelFresh Cukiernia M&K Debic iPOS LSI Software Chef Mate Grill Kamado BOBOQ POLAND expondo TECNOINOX Heinz Polska Gastromix Matlix Elmak CompArt International Naczynia Polska Baziółka Gros Frogut Alumast
 O Nas |  Kontakt |  Zarejestruj się |  Klub Gastrony |  Bezpłatne konto |  Bezpłatny biuletyn |  Polityka Cookies |  Opinie o nas |  Cennik |  Nasi Klienci
Copyright by Gastrona.pl 2000