Ciechocinek, 8 listopada
8 listopada w Hotelu Villa Park w Ciechocinku odbył się finał drugiej edycji Konkursu Jakości Usług Polish Prestige Hotels. Tak, jak w roku 2001 Konkurs przygotowała i realizowała kielecka firma Art Marketing Media Sp. z o.o. W 20 hotelach, zrzeszonych w ramach wspólnego programu marketingowego został przeprowadzony audyt, mający na celu wyłonienie zdobywcy zaszczytnego tytułu Perła Hoteli 2002. W ciągu 4 miesięcy członkowie Komisji lustrowali wszystkie obiekty oceniając zarówno posiadaną bazę, jak również poziom usług świadczonych przez pracowników hotelu. Audyty przeprowadzane były każdorazowo „in cognito”, tak, by uzyskać rzeczywisty obraz hotelu. Przyznanie punktów w poszczególnych kategoriach pozwoliło na sporządzenie ogólnego rankingu, a tym samym wyłonienie zwycięzcy. W tym roku statuetka oraz tytuł zostały przyznane zakopiańskiemu Hotelowi Litwor, zaś kolejne lokaty zdobyte zostały przez Hotel Hanza (Gdańsk) i Green Hotel (Komorniki k/Poznania) – o czym z nieukrywaną przyjemnością poinformował wszystkich uczestników spotkania Prezes Art Marketing Media – Mirosław Kopik.
Po raz kolejny Konkurs Jakości Usług był ważną, choć trudną lekcją dla hoteli Polish Prestige Hotels. Wyłonił spośród nich najlepszych, ale przede wszystkim dał hotelarzom realny obraz poziomu ich usług w porównaniu z pozostałymi uczestnikami Konkursu. Studiując otrzymaną ankietę z punktacją i uwagami dotyczącymi hotelu każdy z dyrektorów otrzymał ogromną dawkę informacji i wskazówek mających na celu polepszenie jakości usług świadczonych przez hotel.
|