8 marca, na odbywającym się w Berlinie Międzynarodowym Forum Inwestycji Hotelowych, podpisano umowę dotyczącą wejścia Wyndham Hotel Group na rynek Polski. Za rozwój sieci w naszym kraju odpowiedzialna będzie międzynarodowa firma doradcza Colliers International.
Umowę podpisali Eric Danziger, prezes Wyndham Hotel Group i Alex Kloszewski, partner Hospitality Colliers International. Zgodnie z jej treścią do końca 2016 roku w Polsce ma powstać minimum 10 hoteli.
Wyndham do Polski chce wprowadzić markę Super 8. Jest to sieć hoteli ekonomicznych o standardzie 1- 3 gwiazdek. Średnia ilość pokoi w obiekcie oscyluje wokół 62. W Stanach Zjednoczonych istnieje ok. 2000 tego typu obiektów i cieszą się one stale rosnącą popularnością. Średnie obłożenie w roku 2010 wynosiło 48,5 proc., ADR (średnia cena pokoju) – 56,67 USD, zaś RevPAR (przychód na jeden dostępny pokój) - 27,48 USD.
Cechą charakterystyczną Super 8 jest to, że ulokowane mają być przy drogach, a w cenę noclegu wliczony jest dostęp do Internetu i śniadanie.
Wyndham Hotel Group to największa sieć hoteli na świecie, posiadająca ponad 7200 obiektów w 65 krajach. W poczet marki wchodzą m.in. Wyndham Hotels and Resorts, Ramada, Days Inn, Wingate by Wyndham, TRYP by Windham, Howard Johnson Travelodge i Knights Inn. Sam Wyndham zarządza samodzielnie kilkoma najbardziej prestiżowymi hotelami. Pozostałe obiekty działają na zasadzie franczyzy.
Publikowanie, modyfikowanie i kopiowanie zawartości strony lub jej części bez zgody właściciela portalu jest zabronione.