Oszczędzamy czas, redukujemy koszty, zwiększamy Państwa zyski ...

Dziś jest:
19.04.2024
piątek
Wybierz serwis
HotelManager.pl
Strona Główna
W Twoim Hotelu
Gastronomia hotelowa
SPA i rozrywka w hotelu
Czystość w hotelu
Nowe technologie
Architektura i design
Wyposażenie
Obsługa klienta
ISO & HACCP w hotelu
Zarządzanie
Marketing hotelu
Inwestycje hotelowe
Finanse i Ubezpieczenia
Prawo
Forum
Wywiad z ...
Forum dyskusyjne
Media i Komunikacja
Targi i wystawy
Konkursy i pokazy
Wydawnictwa branżowe
Encyklopedia
Produkty dla hotelu
Firmy dla hotelu
Hotele w Polsce
Restauracje w Polsce
Who is who
Stowarzyszenia
Katalog firm
Dodaj firmęnew!
Ostatnio dodane firmy
Urządzenia i sprzęt
Smoker
Kaleta Chłodnictwo Prz...
Testo
Winterhalter Polska
Robot - Coupe
Rational
LabelFresh
iPOS
LSI Software
Chef Mate
Artykuły spożywcze
Pizzola
Robvita
Debic
Cukiernia M&K
BOBOQ POLAND
Heinz Polska
Elmak
Baziółka
Frogut
Belfood
Podział branżowy firm
Urządzenia i sprzęt
Profesjonalne zmywarki
Zmywarki do restauracji
Zmywarki do gastronomii
Sprzęt barmański
Wyposażenie gastronomii
Wyposażenie hoteli
Wyposażenie restauracji
Sprzęt gastronomiczny
Urządzenia gastronomiczne
Meble hotelowe
Piece konwekcyjno – parowe
Chemia do restauracji
Odzież i tekstylia
Chemia do gastronomii
Meble nierdzewne
Meble gastronomiczne
Artykuły spożywcze
Sosy i marynaty do gastronomii
Warzywa mrożone do gastronomii
Makarony dla gastronomii
Kawa dla gastronomii
Artykuły cukiernicze
Artykuły piekarnicze
Przyprawy gastronomiczne
Owoce morza
 Pomoc,  Poczta
SPA i rozrywka w hotelu
Muzyka w hotelu


Pobyt w poczekalni, jazdę windą skutecznie uprzyjemni odpowiednio dobrane tło muzyczne. Tak błaha czynność stanie się dzięki temu czasem odpoczynku, wyciszenia, oderwania od problemów dnia codziennego.

Co wybrać?
Również oferowane przez hotel usługi relaksacyjne, oparte na muzykoterapii, pomogą odzyskać wewnętrzną harmonię, wyzwolą drzemiące w człowieku pokłady energii, zaktywizują i pobudzą do działania. Połączenie muzykoterapii z wizytą w saunie, gabinecie kosmetycznym lub klubie well-ness przyniesie ukojenie nie tylko ciału ale i skołatanej duszy. Doskonałym tłem muzycznym może być zarówno muzyka poważna, jak i stworzona przez fachowców muzyka relaksacyjna. Istotne, by nie zdawać się na przypadkowość a zwłaszcza na muzykę emitowaną przez stacje radiowe. Oznaką braku szacunku dla muzycznych upodobań klienta, jest gwałt na jego wrażliwości i estetycznym wysublimowaniu. Świadczy źle o gabinecie, salonie, w konsekwencji całym hotelu. Jeżeli chcemy, by nasza przygoda z muzyką relaksacyjną nie zakończyła się rozczarowaniem, omijajmy szerokim łukiem wszelkie pseudomuzyczne promocje w hipermarketach. Płyta kosztująca 9,99 zł nie może być płytą dobrą. Trzeba mieć tego świadomość. Za jakość trzeba bowiem zapłacić; w zamian jednak otrzymamy produkt w pełni profesjonalny, przygotowany przez wysokiej klasy specjalistów. Jednym z mistrzów dźwięku jest Dan Gibson, pracujący dla kanadyjskiej wytwórni Somerset Entertaiment (Soli-tudes i Avalon). Zebrane przez niego odgłosy natury, połączono z kojącymi dźwiękami instrumentów muzycznych. Całość zaklęto w cudownych, niezwykle subtelnych nagraniach. Tak powstała profesjonalna, unikatowa w swej jakości, muzyka relaksacyjna. Od kilku lat nagrania Solitudes dostępne są w Polsce.



Czym jest muzyka relaksacyjna?
Muzyka relaksacyjna to opracowany muzycznie język dźwięków, które docierają do naszej podświadomości nawet wtedy, gdy nie słuchamy ich z pełnym zaangażowaniem. Źródłem tych dźwięków mogą być głosy ludzkie, instrumenty muzyczne oraz odgłosy natury. Poddanie się kojącej mocy muzyki wywołuje w organizmie człowieka cały szereg biochemicznych zmian: polepsza się przemiana materii, zmniejsza ciśnienie krwi, spowalnia akcja serca, a gruczoły dokrewne zaczynają wydzielać zwiększone ilości substancji chemicznych odpowiedzialnych za dobre samopoczucie. Człowiek odzyskuje poczucie psychicznej harmonii, czuje się zrelaksowany i wypoczęty.

Jakie korzyści?
Wykorzystanie profesjonalnej muzyki w hotelu przyniesie wiele wymiernych korzyści; zarówno dla gości, jak i samego hotelu. Przyjemna atmosfera to zadowolony i wypoczęty klient, a satysfakcja klienta, to już prosta droga do finansowego sukcesu.

Jarosław Gudyk

Mój Hotel Gold listopad nr 17 rok 2


"ku przemyśleniu"
(14.02.2010 - 09:57)  (s.)
 Wersja do druku         Poleďż˝ znajomym

Portal nie ponosi odpowiedzialności za treść i formę opinii wyrażanych przez użytkowników na łamach forum dyskusyjnego Gastrona.pl
Zapoznaj się z regulaminem.


KATALOG FIRM, Ostatnio dodane firmy: Smoker CHEF UNITED PAPSTAR Pizzola Kaleta Chłodnictwo Przemysłowe Testo Winterhalter Polska Robvita Robot - Coupe Rational LabelFresh Cukiernia M&K Debic iPOS LSI Software Chef Mate Grill Kamado BOBOQ POLAND expondo TECNOINOX Heinz Polska Gastromix Matlix Elmak Naczynia Polska CompArt International Baziółka Gros Frogut Alumast
Copyright by Gastrona.pl 2000