Oszczędzamy czas, redukujemy koszty, zwiększamy Państwa zyski ...

Dziś jest:
03.05.2024
piątek
Wybierz serwis
Nowe produkty i usługi
Strona główna
Informacje biznesowe
Twoja kariera
Giełda pracy
Giełda ogłoszeń
Zapowiedzi
Targi i wystawy
Hotele w Polsce
Konkursy i pokazy
Restauracje w Polsce
Mistrz poleca - Przepisy
Serwis hotelarski
Filmy Gastronomiczne
HACCP
5555 porad
Alkohole
Forum ekspertów
Forum dyskusyjne
Akademia Gastrony
Katalog produktów
Katalog firm
Prezentujemy obiekty
Stowarzyszenia i organizacje
Wydawnictwa branżowe
Katalog firm
Dodaj firmęnew!
Ostatnio dodane firmy
Urządzenia i sprzęt
Smoker
Kaleta Chłodnictwo Prz...
Testo
Winterhalter Polska
Rational
Robot - Coupe
LabelFresh
iPOS
LSI Software
Chef Mate
Artykuły spożywcze
Pizzola
Robvita
Cukiernia M&K
Debic
BOBOQ POLAND
Heinz Polska
Elmak
Baziółka
Frogut
Belfood
Podział branżowy firm
Urządzenia i sprzęt
Profesjonalne zmywarki
Zmywarki do restauracji
Zmywarki do gastronomii
Sprzęt barmański
Wyposażenie gastronomii
Wyposażenie hoteli
Wyposażenie restauracji
Sprzęt gastronomiczny
Urządzenia gastronomiczne
Meble hotelowe
Piece konwekcyjno – parowe
Chemia do restauracji
Odzież i tekstylia
Chemia do gastronomii
Meble nierdzewne
Meble gastronomiczne
Artykuły spożywcze
Sosy i marynaty do gastronomii
Warzywa mrożone do gastronomii
Makarony dla gastronomii
Kawa dla gastronomii
Artykuły cukiernicze
Artykuły piekarnicze
Przyprawy gastronomiczne
Owoce morza
 Pomoc,  Poczta
Konkursy i pokazy
Konkurs "PO PROSTU NAJLEPSZY" 2002



„Być najlepszym, to znaczy mieć przewagę nad konkurencją rynkową,
czyli być najlepszym choćby pod jednym ważnym względem”.


Przeczytaj także
PO PROSTU NAJLEPSZY 2001

Konkurs PO PROSTU NAJLEPSZY jest ważnym elementem promocji polskich obiektów noclegowych – Laureatów i Uczestników Konkursu. Jak ważna w dzisiejszych czasach jest promocja i reklama, nikogo przekonywać nie trzeba, dlatego też mamy nadzieję, że wpisze się on na stałe do hotelarskiego kalendarza konkursowego i w 2003 roku spotkamy się w szerszym gronie.

Konkurs jest doskonałą okazją do sukcesywnego zdobywania i potwierdzania swojej przewagę nad konkurencją. Rywalizacja jest przecież jednym z najistotniejszych elementów strategii rynkowej.

Innym celem Konkursu jest przypomnienie odbiorcom ofert wartości, jakie niesie ze sobą Znak Promocyjny, świadczące o najwyższej jakości ofert polskich obiektów noclegowych w poszczególnych kategoriach.

Przypomnijmy, że Konkurs PO PROSTU NAJLEPSZY to Konkurs, w którym nagrodą jest prestiżowy tytuł dla obiektu Wzorcowego Polskiego Przedsiębiorstwa Hotelowego Roku 2002 i dla osoby zarządzającej danym obiektem tytuł Menedżera Polskiego Hotelarstwa Roku 2002 i Znak Promocyjny.

Z wielką przyjemnością mamy zaszczyt przedstawić Państwu najlepszych branży hotelarskiej na rynku polskim - laureatów II edycji Konkursu PO PROSTU NAJLEPSZY.

Tytuł Wzorcowego Polskiego Przedsiębiorstwa Hotelowego Roku 2002 oraz tytuł Menedżera Polskiego Hotelarstwa Roku 2002 otrzymują:

W KATEGORII „HOTEL” i „OBIEKT SZKOLENIOWO-KONFERENCYJNY”:

  • Hotel „MAGDA” w Licheniu Starym, którego menedżerem jest Prezes Zarządu Pan Marek Matwijów

W KATEGORII „HOTEL”:
  • Hotel „NEPTUN” PKO BP S.A. w Juracie, na czele którego stoi Dyrektor Pan Adam Krupa
  • Hotel „UROCZYSKO” PKO BP S.A. w Cedzynie, którym zarządza Dyrektor Pan Włodzimierz Matwiejew
  • Hotel „PERŁA POŁUDNIA” PBM Południe S.A. w Rytrze, którego Dyrektorem jest Pan Stanisław Wysocki
  • Hotel „PAŁAC KAWALERA” w Świerklańcu, z przemiłą Panią Dyrektor Iloną Łuczak

W KATEGORII „MOTEL”:
  • Motel „KUŹNIA NAPOLEOŃSKA” w Paprotni, z Dyrektorem Panem Wojciechem Trzcińskim

W KATEGORII „SANATORIUM”:
  • Sanatorium Uzdrowiskowe „POD TĘŻNIAMI” w Ciechocinku, którym zawiaduje Prezes Zarządu Pan Wiktor Kolbowicz

Kolegium ekspertów nie miało łatwego wyboru, bo jak wiemy, rynek hotelarski w Polsce, w ostatnim czasie, rozwija się bardzo dynamicznie, dorównując poziomem świadczonych usług do poziomów europejskich. Ciągle powstają nowe obiekty, które zaskakują swoją oryginalnością, widoczną w wyposażeniu i ofercie hotelowej. Przybywa wielu nowych, utalentowanych menedżerów.

Komisja w składzie:
Przewodniczący - Krzysztof Milski (Prezes Polskiej Izby Hotelarstwa)
Członkowie: Grzegorz Wolak (hotelarz, wykładowca)
Zygmunt Chajzer (redaktor i dziennikarz)
Mirosław Kacprzak (dziennikarz, kierownik Restauracji „Bakata")
Zygmunt Broniarek (dziennikarz i publicysta)
Mariusz Edgaro (Kancelaria Prezydenta RP)


spośród wszystkich obiektów, które przystąpiły do tej „niesamowitej” rywalizacji, wyłoniła te ponadprzeciętne, które daleko wyprzedzają konkurentów z branży. Najważniejszym elementem tych organizacji, będącym jednym z wielu punktów rozważań komisji są wspaniali menedżerowie. Z pełnym uznaniem, podziwiam talent organizacyjny, przedsiębiorczość, umiejętność zarządzania, niezliczone pomysły, nowatorstwo, chęć dążenia ku lepszemu, osiągane wyniki i wiele innych cech, które czynią z nich ludzi sukcesu.

Uroczyste rozstrzygnięcie II edycji Konkursu PO PROSTU NAJLEPSZY wraz z wręczeniem statuetek i dyplomów odbędzie się w Motelu „KUŹNIA NAPOLEOŃSKA” w Paprotni w dniu 30 sierpnia 2002 r. o godz. 19.30.

Jeszcze raz gratulujemy nagrodzonym i życzymy pomyślności, sukcesów oraz dalszego udoskonalania swojego hotelu i jego usług.


Serdecznie zapraszamy wszystkich hotelarzy, tych większych i mniejszych obiektów, do wzięcia udziału w III edycji Konkursu PO PROSTU NAJLEPSZY w przyszłym roku.


Doradca Hotelarza, nr 8/2002


 Wersja do druku         Poleďż˝ znajomym

Portal nie ponosi odpowiedzialności za treść i formę opinii wyrażanych przez użytkowników na łamach forum dyskusyjnego Gastrona.pl
Zapoznaj się z regulaminem.


KATALOG FIRM, Ostatnio dodane firmy: Smoker CHEF UNITED PAPSTAR Pizzola Kaleta Chłodnictwo Przemysłowe Testo Winterhalter Polska Robvita Robot - Coupe Rational LabelFresh Cukiernia M&K Debic iPOS LSI Software Chef Mate Grill Kamado BOBOQ POLAND expondo TECNOINOX Gastromix Heinz Polska Matlix Elmak Naczynia Polska CompArt International Baziółka Gros Frogut Alumast
 O Nas |  Kontakt |  Zarejestruj się |  Klub Gastrony |  Bezpłatne konto |  Bezpłatny biuletyn |  Polityka Cookies |  Opinie o nas |  Cennik |  Nasi Klienci
Copyright by Gastrona.pl 2000