Oszczędzamy czas, redukujemy koszty, zwiększamy Państwa zyski ...

Dziś jest:
05.05.2024
niedziela
Wybierz serwis
Nowe produkty i usługi
Strona główna
Informacje biznesowe
Twoja kariera
Giełda pracy
Giełda ogłoszeń
Zapowiedzi
Targi i wystawy
Hotele w Polsce
Konkursy i pokazy
Restauracje w Polsce
Mistrz poleca - Przepisy
Serwis hotelarski
Filmy Gastronomiczne
HACCP
5555 porad
Alkohole
Forum ekspertów
Forum dyskusyjne
Akademia Gastrony
Katalog produktów
Katalog firm
Prezentujemy obiekty
Stowarzyszenia i organizacje
Wydawnictwa branżowe
Katalog firm
Dodaj firmęnew!
Ostatnio dodane firmy
Urządzenia i sprzęt
Smoker
Kaleta Chłodnictwo Prz...
Testo
Winterhalter Polska
Robot - Coupe
Rational
LabelFresh
iPOS
LSI Software
Chef Mate
Artykuły spożywcze
Pizzola
Robvita
Debic
Cukiernia M&K
BOBOQ POLAND
Heinz Polska
Elmak
Baziółka
Frogut
Belfood
Podział branżowy firm
Urządzenia i sprzęt
Profesjonalne zmywarki
Zmywarki do restauracji
Zmywarki do gastronomii
Sprzęt barmański
Wyposażenie gastronomii
Wyposażenie hoteli
Wyposażenie restauracji
Sprzęt gastronomiczny
Urządzenia gastronomiczne
Meble hotelowe
Piece konwekcyjno – parowe
Chemia do restauracji
Odzież i tekstylia
Chemia do gastronomii
Meble nierdzewne
Meble gastronomiczne
Artykuły spożywcze
Sosy i marynaty do gastronomii
Warzywa mrożone do gastronomii
Makarony dla gastronomii
Kawa dla gastronomii
Artykuły cukiernicze
Artykuły piekarnicze
Przyprawy gastronomiczne
Owoce morza
 Pomoc,  Poczta
Serwis hotelarski
Bezpłatny audyt dla Hotelu


 
 
Rynek hotelarski mimo lekkiej zapaści w 2009 roku, wydaje się rozkwitać ostatnimi czasy. Wszystkich podróżujących i korzystających z usług hotelarskich to z pewnością ucieszy, bo i dostępność lepsza i ceny bardziej konkurencyjne. Ale do osiągnięcia wskaźników europejskich jeszcze wiele nam brakuje: w naszym kraju liczba miejsc noclegowych na 10000 mieszkańców nie przekracza 50. Dla porównania w Czechach wynosi 200, na Słowacji 100. Możemy się więc pocieszyć, że jest jeszcze duży potencjał dla inwestorów, którzy dopiero planują lub rozpoczynają budowę hotelu. Według Manager Magazine w Polsce brakuje hoteli dwu - i trzygwiazdkowych. Jak ma się do tego fakt, że właściciele takowych wcale nie odnotowują 100% obłożenia? Otóż kwestia lokalizacji, lokalizacji, lokalizacji a potem marketingu i promocji, dotarcia do potencjalnego klienta a często również utrzymania odpowiedniego standardu.
 
 
Samemu trudno zapewnić to wszystko na odpowiednim poziomie. Co więcej właściciel często nie jest w stanie świeżym okiem spojrzeć na swój Hotel, odnaleźć luki, niedociągnięcia. W Europie a już na pewno w Stanach Zjednoczonych właściciele hoteli już dawno przekonali się o tym, że tego czego oni nie są w stanie sami zapewnić, zapewni tzw. Operator. Mowa o franczyzie.

Franczyza – co to za twór?

To forma współpracy niezależnych prawnie i finansowo podmiotów, w ramach której Franczyzodawca udziela licencji na markę oraz przekazuje wiedzę o prowadzeniu biznesu w ciągu całego okresu obowiązywania umowy a Franczyzobiorca przestrzega wspólnych dla całej sieci zasad prowadzenia biznesu i wnosi opłaty franczyzowe.

Franczyza – same korzyści

  • Możliwość zwiększenia obłożenia dzięki:  
    • umowom zawartym przez Operatora z firmami kierującymi swoich pracowników do obiektów należących do sieci
    • skutecznym akcjom promocyjnym prowadzonym na skalę ogólnopolską
    • uznanej marce utrzymującej jednolity standard pokoi, obsługi, zasad, cen
    • internetowemu systemowi rezerwacji on-line
  • Bezpieczeństwo dzięki współpracy z solidnym partnerem oraz doradcą, doświadczonym w zarządzaniu obiektami hotelowymi i gastronomicznymi
  • Korzystne warunki i ceny zakupu towarów niezbędnych do funkcjonowania obiektu dzięki globalnym umowom podpisanym z kwalifikowanymi dostawcami (środki chemiczne, wyposażenie, produkty spożywcze itp.)
  • Szkolenia branżowe i sprzedażowe, doradztwo ekonomiczno-prawne, wsparcie organizacyjne.

Po stronie Franczyzodawcy

  • Promocja sieci, rozpowszechnianie informacji o sieci i obiektach znajdujących się w sieci
  • Dbanie o dobry wizerunek i pozytywną świadomość marki
  • Tworzenie i stałe poszerzanie grupy klientów korporacyjnych
  • Zapewnienie centralnego systemu informatycznego wspomagającego zarządzanie obiektami i siecią
  • Zapewnienie szkoleń, przekazywanie know-how

Prawdy i mity

  • Partnerstwo a nie „zaprzedanie”
  • Niezależność gospodarcza, prawna i organizacyjna
  • Przekonanie o wspólnych korzyściach

Firma ComfortExpress tworzy sieć hoteli ekonomicznych i restauracji w Polsce. Idea zaproponowanego przez firmę przedsięwzięcia polega na stworzeniu sieci obiektów noclegowych ComfortExpress na terenie całej Polski i Europy, ze szczególnym uwzględnieniem dróg szybkiego ruchu oraz obrzeży miast, lotnisk, dworców.

ComfortExpress prowadzi działalność operacyjną i marketingową obiektu hotelowego w zakresie:

1.    Opracowania indywidualnych i sieciowych planów marketingowych oraz wdrożenie tych planów co ma  istotne  przełożenie na sprzedaż miejsc noclegowych.
2.    Wsparcia sprzedaży miejsc noclegowych w obiektach hotelowych
3.    Współpracy z wyselekcjonowanymi, doświadczonymi w branży HORECA dostawcami oferującymi dłuższe okresy gwarancji i atrakcyjne warunki współpracy.

Własny hotel i restauracja? Nie wyważaj otwartych drzwi! Przystąp do sieci!



ComfortExpress S.A.
ul. Sprawiedliwości 6
05-800 Pruszków
tel./fax  (22) 730 44 77
tel: 519 513 213
e-mail: hotele@comfortexpress.pl
www.comfortexpress.pl

Publikowanie, modyfikowanie i kopiowanie zawartości strony lub jej części bez zgody właściciela portalu jest zabronione.



 Wersja do druku         Poleďż˝ znajomym

Portal nie ponosi odpowiedzialności za treść i formę opinii wyrażanych przez użytkowników na łamach forum dyskusyjnego Gastrona.pl
Zapoznaj się z regulaminem.


KATALOG FIRM, Ostatnio dodane firmy: Smoker CHEF UNITED PAPSTAR Pizzola Kaleta Chłodnictwo Przemysłowe Testo Winterhalter Polska Rational Robvita Robot - Coupe LabelFresh Cukiernia M&K Debic iPOS LSI Software Chef Mate Grill Kamado BOBOQ POLAND expondo TECNOINOX Heinz Polska Gastromix Matlix Elmak Naczynia Polska CompArt International Baziółka Gros Frogut Alumast
 O Nas |  Kontakt |  Zarejestruj się |  Klub Gastrony |  Bezpłatne konto |  Bezpłatny biuletyn |  Polityka Cookies |  Opinie o nas |  Cennik |  Nasi Klienci
Copyright by Gastrona.pl 2000